on and on

vaknat tidigt. släppt ut busarna. mockat till valle. fixat klar han inför resa och rest hundra mil till boden. han var ohalt i skritt och trav. sen blev det röntgen, då var jag 18 bast. haha, kändes fel att ljuga, men ändå. jag tål lika mkt strålning nu som om 7 månader, hah. fick vara benhållare, inte min grej, tappade det nästan och hade för stor skalle, hahaha ;) benet såg iaf finare ut, skönt. sen hundra mil tillbax till gällivare. stannade i harads och käkade mat. haha, lustig gubbe det kom in. han svor först åt solhelvetet, sen åt gardinfan och sen åt dom där jävla snorhyvlarna som försökte skrämma han. ojoj, fan vad jag höll på skratta på mig. kan lova att mina ögon höll på trilla igen hela tiden under färden hem, men tvingade mig att vara vaken. det var en pärs kan jag lova. sen i slutet flög det in massa samtalsämnen och då piggnade man till. synd att jag är sånt lame sällskap. fösöker bättra mig, men det ser inte så bra ut för min del. jag är en drygfan. äh, jag spara på orden, man vet ju aldrig när man kan behöva dom ;)

cyklade hemåt, skönt. cykeln rullade på lättare än vanligt. kanske för att det var fett med punka sist jag cyklade med den. äh, vem vet, haha. nu ska jag mysa med en ny smak på ben&jerry, massa vatten, under mitt täcke i min mysiga säng, med min mysiga kudde och kolla en komedi. plöstligt funkade min dvd, den har slutat vara så gay och gått från det rosa till normal färg, tack gud! om jag ids slänger jag på en till rulle sen. har en del på hög.
imorrn blire stallet för hela slanten. loppan ska köras, q-ling ska ridas, knatten ska skötas och valis ska ha kärlek. ska försöka fota lite med eos 400d som är hemlånad över helgen. lika att prova alla möjliga och lära sig. har ju kommit en liten bit på canonerna, haha.

på återseende gott folk.
       ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide