poker face

har fotat maria och gur idag. porträtt bara. skulle bli till hennes mamma. dock inga märkvärdiga, inte godkända för min del. får helt enkelt vänta på min kamera. fotade sen när dom red dressyr, lite random bilder bara. inga godkända där heller. fick fel steg hela tiden och massa skit. dålig foto dag. red sen q-ling på banan. kunde koncentrera mig bättre idag. det kändes ganska bra och totton var lydig. fick bildbevis med mig. dom visade att det inte gått så bra trots allt. fan vad jag hatar mig själv! acceptera eller göra nått åt saken, måste skaffa mig willpower ffs. donade med kungen. blev inte så lång borstning så det får vi ta igen någon dag. det börjar bli cpkallt ute, snart vill man inte cykla hem utan vantar mera.

internet har tjorvat som fan. har hunnit redigera alla bilder.
imorrn börjar jag 14.20! slutar 2 h senare.
men innan det ska jag till stallet, typ 11. ev fota em & wis.
sen göra intervjun med en ridlärare och efter det skolan.
ska försöka kliva upp lite tidigare och göra bort lite plugg.

nu ska jag gå och hämta in kudden som ligger på avkylning på balkongen
och sen väntar sängen för hela slanten. jag ska sova gott :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide