the last one

började min morgon med att springa 2 kilometer. firrade det på 16.15 minuter. bättre än senast trorja. en vacker dag ska jag springa hela vägen och mycket fortare. sen en mattelektion som flöt på helt ok. och efter det prov i geografi. längd och breddgrader. är ganska säker på det, så det kändes som att det gick fint. återstår att se på torsdag. drog till stallet, jh hade fyllt påsarna och börjat mocka, puss på henne. riktigt lyxigt. borstade och for sen ut och red. fick äntligen med oss sällis. endast jh och prisma som står ut med oss som sällskap runt hela ridstigen i skritt ;) nåja, det var mysigt. valle var lugn. lite väl lugn tycker jag. dessutom hade han vart trött i hagen idag oså. lo skulle väl kolla honom senare. borstat på super olle idag också. ett tag sen sist. han tyckte det var mysigt :) jag har världens bästa sköthästar dåva. hoppas ollebus skärper sig nu och blir lite mognare. knäppa kuse.

nånå, imorrn är det kort dag i skolan. sen på em blir det bilkurs. ska försöka snabba med papper och sånt så jag snart kan börja köra väldigt lagligt. måste slå en pling till pappa och höra hur det går med kamerafan. skulle ha skickat iväg den för flera veckor sen men kärringarna på försäkringsbolaget är cpskadade, bläh. måste också höra hur det går med min mobil. känner att jag vill ha tbx den eller en ny.
nä, snart väntar sängen, pusshejs och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide