time has run out

aloha!
q-ling blev snabborstad idag med. tyckte gode synd om honom. han var iaf cpfin när vi red. när man bara travar runt efter långsidorna kan man träna på mkt. insåg att min sits gör en hel del. tränade på att verkligen hålla om med underskänkeln. känns som att jag drar upp hälen, men det får vi kolla till.
 tog hand om min kung. drog en prommis ute. träffade på en kissekatt, den gillade valle och valle gillade den. och sen när den la sig ner på rygg hamnade en tass rätt ut och på valles näsa. hihi, då satte han ut sin tass, rätt ut bedvid kissen. haha, fan vad jag skratta. piggelin hest.

var glad för marro och sockan, tänkte inte att det fortfarande kunde komma
dåliga besked. but so it did. skit också. hon kommer alltid ha en speciell plats.
men har jag valle så har jag allt!

heroes nu, sen mer plugg, efter det gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide