a change in the weather

åkte till skolan alldeles i onödan. hittade inte en själ. åkte till stallet. red Q i ridhuset. var lite okoncentrerad. men det gick. fick till skänkeln vissa stunder, ska bara orka hålla kvar. duktig häst!
red sen ut med kungen. lo ledde till typ vattengraven. sen gick vi alldeles själva hela vägen till abborrkorsningen. han var riktigt duktig. hoppade av och ledde därifrån. blev korta vägen hem eftersom han ångade på som fan. fick göra halvhalter från marken, då gick han på tygeln och tog lugna steg. knasiga, älskade häst. att få sitta på hans rygg igen är oslagbart, där känner jag mig hemma ..
hade us-möte. sen donade jag på åt hästarna. jag har världens bästa sköthästar :) synd bara att jag inte har mer tid, bläh.

kollat heroes. den är kalas.
jag och jossi har på skoj gått igenom mina hästalbum på datan och skickat in några random bilder till libresse tävlingen. vi valde bara ut en massa kula. så är du där och kikar och känner igen en av bilderna, rösta! ;) www.libresse.se . orkade inte leta upp nåra fina från skivorna, där jag säkert har en och annan braig. kanske gör det senare en vacker dag :)

nu börjar ögonen trilla igen. tror det betyder att jag är trött.
så nu ska jag slänga mig i säng. måste nog vädra kudden.
vill att den ska vara riktigt kall idag, haha. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide