walk faster



började min morgon med en liten promenad, bara på 5 kilometer. sprang lite, men gick mest snabbt eftersom jag hade skadat sällskap. min slutsats av det hela var att nya skor måste inköpas snarast. aj som fan i mina fötter. får skav ovanpå foten, shises.
tog hem geografin och då slutade vi 12.
hann rida i ridhuset med q-ling. han var jättefin och duktig. inge bus idag. tog hand om kungen. på fredag åker vi till boden. shit, hoppas på det bästa. annars vet jag inte vad jag gör .. hade lite bekymmer om vem jag skulle sätta och ha Q. för vill inte att nån ska behöva trilla av ifall han är bus. och med han vet man ju aldrig. jag är ju van, och mig göre inget att trilla av, haha. nåja, det löste sig. han får vila :)

vaknade idag med näsblod. blödde lite igår också. shit, jag har inte gjort det på hundra år. råkade missa väckarklockan så jag slängde iväg en sjukanmälan. det var faktiskt första skolken. och det ska inte göras om på länge. kände mig ändå lite sjuk så helt ljug var det ju inte, bara en vit lögn. konstigt att jag var så trött med tanke på att jag la mig tidigare än vanligt igår, kring tio.
har kollat lite tecknade filmer, men sen blev det nå cp med dvdn, den vart rosa. äckeltv som pajar. nåväl, ska dra till stallet och göra bort det mesta så jag hinner hem till heroes ikväll. sugigt att den är imorrn också, då blir det stress i stallet. kanske.

på återskrivande, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide