how to call a bluff

cyklade i världens turbo till stallet idag. var aningens sen till vårat möte. såg bilden framför mig hur alla andra satt där och väntade smått irriterade. men inte. fick ett samtal strax innan jag svängde in på stallvägen. inte en själ var där typ. det slutade med att vi inte hade nått möte eftersom ingen jävel ids engagera sig. nä, usch, dålig stil. längtat till början av 2009. kom fort så jag får kliva av ungdomssektionen. jag har gjort mitt där. för ju mer tiden går, desto mer omotiverad blir jag.
     mockade mina boxar. red ut med loppan. det var länge sen. kommer inte ens ihåg när det var sist. har ju bara kört henne dom senaste gångerna. nåja, skruttan dög idag. hon var inte allmänt ouppfostrad som hon brukar, vilket ger mig dampattacker. och i skogen var hon visserligen stark, men lyssnade. på glpsträckan chillade vi första biten, men sen drev jag på henne. wosch. bröt av, bytte glp och sen var vi iväg igen. vilken fart, gah. love it! ser man gamla mitcha lunka på i skritt tror man att hon är på gränsen till att dö. men jävlarbananer när hon får springa. då är det inte alla som hänger med ;)
     borstade kungen och skrittade sen i ridhuset. lugn och skönt nästan hela timmen. sen i slutet kom det in två galningar. just när jag var färdig blev det helgalet. valle vart på g och hade helst av allt sprungit runt där med dom. han är det bästa jag har, puss påre.

har på kvällskvisten hunnit kika film med maria. det blev ps. i love you. den var bra. mkt bättre än jag hade trott. och ps. i love irländare. haha, eller dialekten iaf. klart att jag ska bosätta mig på irland i mitt andra liv. inte för att jag kommer förstå ett smack när det inte rullar fram översatta textrader längst ner. haha. nä, nu ska jag nog sova. orkar inte plugga, även om jag nog borde göra det.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide