with every heartbeat

hade min första nk lektion idag. bläh, verkar trist. suckar högt över att det är en del om kemi och fysik. jag som nyss kommit ifrån det trodde jag. lite mediaproduktion. vet inte vad jag ska skriva om och vill inte skriva första själv. fan att man inte känner någon, det suger hårt. kanske man skulle få göra ett kollage från usa typ, eller nått ..

pysslat på hos valis. fotade sen med marros systemare. canon eos 400d. skitasvårt när man inte kan ett piss om dom. det blev skitbilder. ska leta upp numret till försäkringsbolaget och be pappa ringa så jag kan skicka iväg min älskade så fort som möjligt. måste fota lite snyggingbilder på valis och lillebror.
kände mig inte pepp att rida eftersom jag hade cpont i ryggen, men var illa tvungen. bara att härda. red på hoppbanan, sen kom dom och sku ha lektion där. q-ling blev så glad över kompisar att han drog en jättebock. helt sjukt, noll till hundra bara sådär. jag lovar att man inte sitter kvar när han gör en såndär specialare. haha, han lunkar på som en kossa och utan förvarning slänger han en över huvudet. fick bokstavligt talat käka grus. sen försökte han bocka av mig igen, men då var jag beredd och kunde dra upp skallen efter lite rodeo. hahaha, sen försökte nino vara lika cool och skickade av carro. jäkla wannabe ;) min rygg blev inte precis bättre, haha, snacka kärringvarning. nåja, ålle kollade han och det verkade helt och fint. skönt. måste nästan räkna alla gånger som jag kommer ihåg att jag trillat av. huhu, hade till och med förträngt en avfallning med valle. då sprang han hem. eller jag tror det var valle iaf. hah. nämen man satsar ju på att bli proffs snarast, snart 100 avfallningar, kungligt. borstade min älskade innan det var dax att dra hem.

borde plugga, i know. men det tar emot. äh, ska fan firra det.
någon dag innan helgen. två lektioner imorrn, sen frissan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide