she has not a fucking clue


hejhoppfaderullan. började med samhälls. det är egentligen inte så tråkigt som man kan tro. eller iaf inte alltid. tio gånger bättre än nk iaf, bläh. hade sen långt hål, satt och pluggade litegrann. yay me. en medialektion som gick som smort. har bara lagomt fattiga ideer till tidningen, känns så grymt trist att göra allt själv. sen en fett lång engelska, höll på somna. fick veta att hittills har jag 50% frånvaro därifrån, wops.

stallet. tog hand om kungen. for ut och red runt stigen. det hade börjat skymma när vi gav oss iväg och väl hemma igen var det i princip kolsvart. nåja, ruskigt pigg poa. kanske han blev det av mörkret. han traskade på i en himlans fart, men gjorde inge annat överpiggelinigt. hade pessoasadeln, uh. inte så farligt till en början, men efter ett tag är den inte alls lika bekväm som buten ;) man blir fan bortskämd av att rida i den, haha. fick lite kramp i knäna också. så sistaste biten promenerade jag hem med träsmak och slajmiga knän. säger en sak som jag aldrig tror att jag har nämnt i denna blogg, valle är världens bästa! det kan inte sägas för mkt, huhu.

imorrn är det ganska lång skoldag. ska sen ta hand om guran och kungen.
känner att jag liksom skriver i princip samma sak varenda dag hära, hahaha. men äh, ingen som blir tvingad att läsa. inte än iaf, mahahaha. nä, nu ska jag checka läget och sen dejta sängen. sleep well


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide