live your life

jag älskar att sova! hihi. vaknade dock redan vid nio på morgonen. gick upp och drack vatten, sen sängen igen. då sovde jag ända till halv ett. hade inte hört att jag fått två sms, och då har jag verkligen sovit djupt. brukar annars alltid vakna av det.
duschat, käkat frulle, slängt ny färg på naglarna, läst och sånt ända till typ tre. for sen till stallet. åkte på att vara fotograf när sofie red mizty. hade hennes kamera. bilderna blev inte bra, för ridhus är jobbiga. skrittade kungen i ridhuset, han är bara för go :) funderar vad man ska lita på egentligen, spegeln, ögonen eller kameran ..? tjao, vissa saker kan man inte ändra, typ längden. men det andra. gah, ge mig såndär vad det nu heter ..

funderar starkt om jag ska ta och börja organisera mina cd-skivor med bilder. eller installera ett gammalt photoshop. har iaf fått ett par bilder på olle, nån på micke och en på valle från när dom stod hos john. hon emelie som brukar vara där hade gillat valle, a lot. men det är ju inte så konstigt ;) bjussar på en bild därifrån. bara för att visa att han är mycket snyggare nu. och hur brun han var då.

dagens låt är verkligen the beatles - let it be.
dra en snabbis förbi youtube och lyssna.

nu ska jag ta itu med nått. tjohejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide