where did you come from cotton-eye joe

skolan hela dagen. slutade tidigt. hem en sväng, sen stallet. mockade, gjorde maten. borstade ovis. sen for vi ut på en runda. han började knäppa sig lite. vända, stegra. men sa åt han och då gick det finers en stund. sen var han tvungen att testa en gång till ifall att. glömde motivationspinnen men det gick ändå ;) red hela glpsträckan, sen in i skogen. mysigt värre. tog det ganska chill. längesen sistans jag red ut med ovibus. blöh, hoppas han växer ett par år nu, skrutt. tog sen hand om valis, borstade och pussade på han.
klockan sex var det bilkurs i malmberget. ganska seg, men hade förväntat mig värre. gjorde syntestet på plats. jag hade syn som en hök, skönt ;) nåja, nice att ha gjort bort den där kursen. vänta bara, när jag får mitt tillstånd ger jag mig ut på vägarna. håll utkik efter vita blixten. och ser ni den, fly fältet fortast möjligt! :)

sitter nu och googlar och lyssnar rednex, haha. bara jh som kan lista ut varför skulle jag tro. känner mig lite peppad nu när ett frågetecken är ur världen. då tar vi nästa här nån dag och sen frågar vi om vi kan träna lite på hkn. hahaha, det kommer bli finers det här. bara vi inte bryter svanskotorna ;) pheh, kanske man ska ha nått att ta på sig själv sen också .. turans att det är ett bra tag kvar iaf.

nu väntar slutet på 101 dalmatiner 2, tuffs äventyr i london.
hihi, oh ja, jag älskar tecknat. speciellt disney. wey :)
och sen godnatt för min del. tjingtjongtjines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide