you're just like an angel

stallet kring 11. blev inge skola för min del. missade en engelska lektion. ångrar mig lite. fotade lite. mockade till valle, borstade en gosig Q. sen dollar med morsan. var ju tvungna att prova shoppa där också. jag fick en rolig vattenflaska. och dom behövs. har alltid med mig en vattenflaska här hemma. red sen Q på banan. red utan stigbyglar och då kunde jag sitta ner ordentligt i sadeln. benen däremot, dom flaxade åt tjottaheiti hela tiden. men det är nästa kapitel. hästen var hur fin som helst, eller han kändes fin :)
tog hand om kungen. borstade en timme åtminstone. lite jobbigt tyckte valle som blir jäkligt rastlös och som var butter när han tvingades stå fast, hah. donade på en massa. sen kom jag på att det var måndag. var tvungen att fråga soffan om hon hört nått om valle och vet. just då ringdes det och då fick jag höra att lo skulle få sitta på kungen. tjoho :) tänkte vara lite medhjälpare. sen när jag skulle fixa iordning poan vart det jag som skulle rida. blev så glad att jag nästan trilla baklänges. kändes nervöst när jag skulle sitta upp, men sen försvann det mesta. känner mig trygg på kungen. även om han skulle vara sär och kasta mig åt skogen så sku jag känna mig trygg, hihi ;) han var väääldigt pigg. tur att lo ledde honom. blev en sväng ute i mörkret runt stallet. fick sitta av lite tidigare, han blev lite väl pigg. älskade häst :-* promenerade sen en stund i ridhuset med honom.

dagen började kasst, men slutade helt amazing :)
puss på att valle är världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide