you just don't know it

lagom skoldag, dock tungt att sluta med en två timmar lång engelska lektion. eftersom jag har haft hans innan så slapp jag iaf att göra en skrivuppgift, kalas.
ridhuset skulle först bli ledigt efter nio. kände att det var bäst att hålla oss inne eftersom det var första dagen som vi skulle galoppera. efter att ha mockat till valle ides jag inte vänta längre. utmanade ödet och gick på hoppbanan. allt gick fint, tills första glpfattningen. han gjorde sina jävla cpbockar, en hel långsida bralla han. men jag satt kvar, var ändå lite beredd. höll upp huvudet en lång sida och då klarade vi den. sen kom det en till brallande långsida, höll mig kvar. och efter det var han ganska snäll. galopperade bara två långsidor i varje varv, en mjukstart. när vi skrittade av så kände han för att göra en sista bock. det blev typ snurr på liten volt och bock. tjao, den där q-ling. han är lite udda. får hoppas att nån kan kolla han imorrn eller snart ifall att. man vet ju aldrig om han bockar för att han är busig eller har ont.
borstade på min kung, sen fick han en kort promm och sen åkte jag hem.

hoppas valle får en tid snart, och hoppas han är bra då.
eller bättre iaf.

har slängt in bilder på pirre, eftesom jag länge lovat en uppdat. där. det tar sin tid.
är trött som fan och längtar tills jag får gå och sova.
har förresten fått värsta konstiga "samtalet" idag, haha, lol.
nånå, ska skynda så jag får sova snart, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide