eat me

hej, hej, hemskt mycket hej
whoop, sitter på media. ännu en dag i skolan. fick lift med jh imorse, det kändes nice att slippa bussen. har bara webben kvar och den börjar först ett. ska väl börja dra mig dit kring halv tror jag.

haha, måste bara berätta en rolig grej.
vi sitter och jobbar med photoshop. till det har vi böcker.
jennifer läser och utbrister ..
"vad är MUSKnapp?" ingen svarar.
"MUSKnapp, vad är det?"
någon föreslår musknapp. och sen börjar alla inklusive hon asgarva.
fyfan, det var verkligen ett blondiemoment. men kul var det ;)

och när jag ändå är inne på kuliga grejer så kan jag ju berätta en sak jag glömde skriva igår. barnvaktade ju råttan. och en gång när hon sprang, tog sats och hoppade upp i min säng så råkade hon springa rätt in i påslakanet på täcket. och så blev hon kvar där för hon hittade inte tillbaks till öppningen. så hon irrade runt där inne som en liten kanin. hahahaha, det var så roligt att jag skrattade så mycket att jag knappt kunde röra mig. så det tog ett tag innan jag kunde hjälpa stackarn ut, hahaha.

nä, kanske dags att börja bege sig, tack och hej

Kommentarer
Postat av: Bea

Hon är då verkligen lite smådum, men med så liten kropp kan inte hjärnan heller vara stor ;)

2009-04-22 @ 20:54:33
URL: http://linneacatharina.blogg.se/
Postat av: Jk

hahaha, låter vettigt ;>

2009-04-23 @ 13:49:33
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide