flyleaf

bara gudarna vet varför jag öppnade denna skrivruta idag. hade ju inget att blogga om ens en gång. men nu har jag börjat, så då ska jag nog kunna klämma fram nått. min dag har varit helt värdelös, men det blir som man gör det till helt enkelt. jag vill ha en egen häst, tack, en som jag kan rida runt på varenda dag. nåja, ihelg har jag ju två stycken egna, eller delar väl med mig så soffan inte blir ledsen ;)

nu tänkte jag läsa boken. hunnit läsa halva, men jag försöker spara den, samtidigt som jag bara vill läsa ut den, haha. men nio är det en film på sexan. the fast and the furious tokyo drift. kanske kollar den. har ju sett dom andra fast and furious, och dom har vart bra. kanske beroende på skådisen, haha, men vem vet?

känner mig lite sjuk, fast ändå inte. känner mig bara så himla trött i kropp och hjärna. ändå sover jag flera timmar per dag. kanske därför man blir trött, för att man sover alldeles för mycket? maybe. nä, nu ska jag tjolavippa. tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide