give up your ghost

hej, hej, hemskt mycket hej
målat ägg idag på skoj. stallet kring fyra. fyllde hö. tog in djuren. borstade valle. skrittade till kremma. hästen vart störd när jag kortade tyglarna och började psyka på asfalten. så jag fick säga ajabaja. fast han skötte sig ganska bra sen. hade mjukisar och joppar. sjukt äckligt, nu fattar jag varför jag aldrig rider utan ridbrallor. fixade klart hästarna. pussade lite extra. och for sen hem.




har kollat harry potter. nörd som man är. fått veta att vi har prov imorrn. i idrott. klockan jävla åtta på morgonen. och jag har ingen aning om vart, för min data beter sig underligt. håller en tumme att jag kommer till bussen. nu ska jag försöka plugga. tjinghejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide