it's gonna be the one

hej, hej, hemskt mycket hej
hahaha. jossi kom till mitt rum och snoka medans jag surfade runt. plötsligt fick hon för sig att hon ville videoblogga. så hon tog upp sin mobil och började. jag påpekade hur sjukt lika vi lät. nästan identiska röster. och det kan nog en del hemringare intyga. vet att bland annat marro råkat börja snacka med jossi, och att jossis kille började snacka med mig ;) haha, ja, men iaf då. så bad hon mig låssas videoblogga. men jag sög, ville inte synas och försökte låta som jossi låtit innan mig. så hon säger åt mig och i slutet låter det som att jag typ hånar lotta eller ridlektioner, höhö. men som vi garvade åt det alltså, hahaha, så jävla fult. och sen när vi skulle prova prata på samma video så blir det helt stört. fyfan alltså, har skrattat så att käkarna värkt alltså. det är väl mer ett internt skämt, så andra lär inte fattar det. men vi har då haft sjukt kul över det, hahahe, så jag feting bjuder på dessa klipp ;) och tyvärr kan jag inte göra så mycket åt att jag låter som en kärring med fjädrar i näsan, bara att acceptera, hehe.



vi är jävligt lättroade ;>

Kommentarer
Postat av: marro

går ju inte att klicka på klippen :( man måste ha ngn slags inbjudan!

2009-04-15 @ 18:42:59
URL: http://marrro.blogg.se/
Postat av: Jk

jag har försökt kirra det nu ;)

2009-04-16 @ 02:25:49
URL: http://jjessica.blogg.se/
Postat av: fanny

Det funkar att se/höra :) haha söta ni är =)

2009-04-16 @ 23:23:38
URL: http://faannyyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide