nightmares

härligt, läste ut sista boken igår. den var kalas.

på lektion var det markarbete. soffan skulle hoppa galna pemiro, och sofie skulle hoppa galna rocky. så alla tanter i gruppen valde taktiskt och tog dom snälla hästarna. haha, lät dom faktiskt välja först. jag är inte så brydd. nåja, sen var jag inte sugen på någon av dom som var kvar. förutom lector. så jag struntade i om jag skulle trilla av, tänkte att balansträning är ju alltid fint ;) borstade han lös, även sadlade, och han var riktigt snäll. försökte bara bita mot mig nån gång när jag sadlade. riktigt impad av honom. och han var jättefin och duktig på. vi hoppade en bana, inte högt, fem språng. i början red jag lite saktare ifall han skulle börja bocka, haha, och lyckades missa ett skutt eftersom jag var så koncentrerad på balansen, hahahahaha. men vi körde om, satte upp tempot och var asbra! han är så jäkla frän spektaklet.


kv-mockade och spånade, fyllde maten och pussade på mina odjur. jag tänkte vara snabb, men jag var sjukt jävla sölig. nåmen, cyklade hem i snön. vägen var inte längre bar och fin, utan helt översnöad och hal. men jag firrade det hela vägen hem, tjolahopp.

hade liksom skrivit jättemassa skojsigt, skulle just publicera det och vips, så loggar internet ur. kalas, så då försvann halva inlägget och jag ids verkligen inte skriva om det. även om det var ganska kul. haha. men, men, nu ska jag nog sova, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide