bad boys, bad boys

angående det där polisärendet bla, bla när dom ringde från uppsala och det.
linno var sten på att det var nån slags bluff. men så var inte fallet ..

på måndag måste jag på förhör här i gällivare hos polisen. fattar inte varför eftersom jag redan berättat allt jag kommer ihåg. och dessutom var det ju ett bra tag sen och jag la inte detaljer på minnet. hade nästan förträngt det mesta. och dessutom så hände ju inget mer än att han hotade.


well, hörde på radion här en dag, typ i torsdags om någor som liknade "mitt" polisgrejs. var tvungen att kolla upp saken närmare .. och hittade denna sida (read it) bland annat. googlade rubriken och hittade artikeln i typ asmånga tidningar (typ nsd också), oj. "Åklagaren hoppas kunna åtala mannen i maj för bland annat våldtäkt mot barn, sexuellt tvång och grovt utnyttjande av barn för sexuell posering". jamenar, shit, den här snubben var värre än jag trott. jag såg framför mig något helt annat. nåväl, tur att man inte är så blåst, eller kanske man ska säga, tur att jag är lite dum i huvudet ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va?? vad har hänt fattar nada!

Kramar :D

2009-04-25 @ 18:27:11
URL: http://stala.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okej, tack så mycket för tipsen :)

2009-04-25 @ 22:16:04
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide