kitchen nightmares


efter mitt program småkollade jag lite gordons kitchen nightmares. gry forsell gillade inte honom eftersom han bara gapade och skrek. men jag vet inte. han verkar vara en sjuhelsikes kock och han verkar ju också kunna sin sak och har koll på vad han snackar om.


men då börjar man ju fundera. i vissa kök är det ju så jävla äckligt alltså. tänk så är det så på många restauranger och där sitter vi och äter, helt ovetande vad som egentligen sker. uäh, man blir ju äcklad. men kanske det är vanligare i usa än vad det är i sverige? det håller jag en tumme för. men så här för ett tag sen när jag var på kina med moster, mamma, kusin. så sa min kusin typ, undra vad som händer där inne egentligen, för maten kom ut så himla snabbt. gah, gissa om jag tänkte på kitchen nightmares. well, det är nog bara överdrift. det är säkert finfint på dom flesta resturanger, man lever ju än så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

men i gordon ramsays cookalong live, då är han då världens ängel :D haha, fast tror den skrikiga sidan är hans rätta jag ;)

2009-04-24 @ 18:46:53
URL: http://linneacatharina.blogg.se/
Postat av: Mickan

Tro mig, det är precis likadant i sverige. har varit inne i köket på massa restauranger plus att jag har jobbat i kök själv. Och så hör man ju lite skvaller av dom som kör ut maten till köken.

2009-04-24 @ 21:27:06
Postat av: Jk

har också sett att han verkar snäll i cookalong live, haha. men han är frän ;)



justja, du berättade ju om en sak i där i kön på coop. fan vad äckligt egentligen ..

2009-04-24 @ 22:54:52
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide