tell me when life is good

hej, hej, hemskt mycket hej
satan i gatan vad jag har sovit alltså. var trött som aldrig förr. och blev ingen skola. dåligt värre. men hade bara en lektion. och igenomsnitt har veckan gått ganska bra. blev jätteglad över en liten sak. att jag liksom fick vara med, eller hur man nu ska säga utan att säga för mycket ;)


drog till stallet. mockade åt teddy och fyllde hans mat + pärlornas. borstade och gjorde iordning valle för ridning. han skulle få småskutta lite idag. promenerade fram honom en liten stund och satt sen och kollade när lotta red. gosch, dom är som gjorda för varann. hon rider som en gud, och på valle blir det heeeeelt .. ja, jag saknar ord. nämen, valle är världens finaste häst. sen skuttade dom lite smått. valle stampade som fan med frambenen i landningen, läskigt. jag bara ser framför mig hur skruvarna flyger, plattan trillar och benet går av igen eller att nått annat händer, whu. han var jävligt het och hoppade som om hindrena var en meter minst. men i slutet var han lite mer normal iaf :) fina, fina, fina häst. ledde av honom och byggde bort innan han fick komma hem och äta mat.
skulle skritta ut med hedan. men just så åkte hon på ett uppdrag. så jag hängde med och skjutsade runt jesper. sen borstade jag teddybear. smutsig som bara den. skrittade till kremma och den var jättesnäll. gjorde klart resten sen och fick lifta hem med jh.


kollat tv med carre denna kväll. först postkod miljonären, jag svarade rätt på alla frågor som gubben svarade på, bara det att jag hade kvar alla livlinor medans han slösat två redan. upp till 30 000 kom jag. haha, kanske man ska söka sig dit? ;) sen vart det så ska det låta. tycker lagaylia och af ugglas är ganska fräcka. ugglan sjunger väl inte riktigt i min smak, men hon har sån häftig personlighet, hon kör sin stil och skiter i vad andra tycker. det är coolt.
har och håller på med att lägga in en sjuhelsikes bilder på bilddagboken. massa nostalgi bilder från kompaktisen. där samlas massa bilder på hög och dammar, så tänkte att vafan, dom måste ju få se dagsljus någon gång ;) nåja. imorrn blir det tidig till stallet, pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide