show your skills

hej, hej, hemskt mycket hej
förhöret gick ganska snabbt. sugigt med videoförhör, det är inte min grej. men efter en halvtimme var vi därifrån.

stallet och fixade klart allt till teddy. borstade och skulle ut på banan. just så hade det börjat snöa. typ snöblandat regn nästan. teddan vart riktigt fin. han snubblade och vek inte sina framben lika mycket när han satte mer tyngd bak. sen travade vi litegrann. efter en stund var han fin i traven också. sen tänkte jag ta itu med halterna. han stannar, kröker nacken och tar inget stöd på tyglarna och sen när man ska börja skritta igen slänger han upp skallen först. så försökte få han att inte släppa kontakten. då blev han skitsur och började snurra, kasta sig, backa som en tok och var allmänt knasig. fick kämpa på ett bra tag. och eftersom han stressade upp sig som ett psyk fick jag försöka lugna ner honom istället. i slutet var han lugn och avslappnad, riktigt fin. fast vi var då båda jävligt blöta av snön, usch.


hade jävligt bråttom, men såg att det inte var mockat till kungen. så det var bara att hugga tag i en grep och sätta igång. skyndade allt vad jag kunde. hade tur som slapp cykla hem. jag hatar snö just nu. nationella imorrn, fuck. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide