stick it

hej, hej, hemskt mycket hej
hör och häpna gott folk, jessica köhler är i skolan! det känns .. riktigt bra trots allt. jag gick visserligen inte på matten, men jag tog inte längre sovis för det. körde bil till skolan, helt bra. mina växlingar råkar bli lite hårda ibland när jag stressar, men annars gick det asbra. hade nk, men dom har fått en ny uppgift och då fick dom gå efter det. men jag pratade lite med läraren och vi kom överens om att jag skulle göra bort dom gamla sakerna först. media och engelska kvar idag. engelskan .. den känns tung, suck.


google bild.


justja. igår for jag ju ut och åt med pappa. jossi den tråkiga jäveln ville inte följa. men vi snurrade runt på stan ett tag för vi kunde inte bestämma vart vi skulle gå. det finns ju bara skit i gällivare. men tillslut for vi upp på dundret och harrys. men där var det bara buffé. tacos och pizza. nåja, vi körde på det. tacosen funkade, men det är hundra gånger godare hemma. sen fick jag köra. ända ner från björnfällan, på stan, till hägern där vi stannade ett tag, hämtade pizza åt andra, snurrade och sen hem till mig. då ville inte pappa vara med mig längre, höhö. han tyckte nog att jag slösade för mycket bensin ;) men hur jävla lätt som helst var det nu att köra autobil. jag kände mig som ett riktigt proffs. bara det att jag råkade missa högerregeln vid posten och brassade bara förbi. woops, men som tur var så hade den andra bilen ett par meter kvar tills den var i korsnignen ;) plättlätt att köra med pappa också, han snackade i telefon och var allmänt chill. carre hon flippar om jag råkar köra lite för fort i en kurva eller så, haha. sen råkade jag somna när jag kom hem. skulle ju kolla ridsport, knight rider och criminal minds. även söndagsparty med marilyn manson. nåja, inte så konstigt när jag knappt sovit natten innan. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide