in the shadows

hej, hej, hemskt mycket hej
körde bil till stallet idag, och jag blir helt galen. ser fram emot körkortet så jävla mycket :) mockat till valle, fyllt höpåsarna. hade då med meredith och hade henne lös i höladan. sen när jag nästan är klar kommer det in ett par barn och så släpper dom ut hunden, men dom säger inte att dom gör det. alltså, ursäkta, men jävla puckon! så jag fick springa runt och leta henne. kul att ha tappat bort den liksom. men nåväl, hon hade blivit inlåst på kontoret, inte så konstigt att jag inte hittade henne ;) hon fick följa med mig lite överallt, eftersom jag var förste barnvakt idag. satt mest och kollade på när det  var tappsko, för jag har ju gjort mitt spikande igår. sen när alla var klar gick vi igenom hovens delar och sen var det klarrrrt. spånat en kärra till valen, sen kollade vi lite hoppning innan jh skjutsade hem oss. tog med vovven hem så hennes mamma kunde få rida sin lilla kuse på kvällen.


gggammal bild.

jossi har lekt som en galning med lilla råttan. och hon har sprungit omkring i lägenheten som en raket. har även hunnit träffa min kusin niklas. det var ett bra tag sen måste jag säga. och det är sjukt vilken luleådialekt han har ;) nåväl, sen när jag kollade mina program på tv har råttan slagit sig till ro och somnat så sött. när hennes mamma kom och hämtade henne kring elva så var hon snabb upp ur sängen, men sen när hon såg att jag tog kopplet och det så vägrade hon låta mig fånga henne. haha, lillen då. men lurade med henne ut och så fick hon komma sig hem tillslut.

nu blir det nog att krypa under täcket, för imorrn blir det skola igen. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide