charles owen

jag har ju länge tänkt köpa mig en ny hjälm. men den är så snablars dyr. har iaf haft tankarna på en charles owen wellington professional. har funderat på en sån väldans länge. provade dock en väns cow classic, storlek 57. och den satt som en smäck, det kändes då finemang. har även provat två likadana efter det och dom är så nice.
men när jag läste runt på internet skriver typ alla att dom är ganska små i storlekarna. så att prova på affärn innan man köper är ett måste. bara det att på min nuvarande hjälm är det 59 (yes, ufohead, men jag har mycket innanför ju ;)). och om co är små i storlekarna? alltså, i don't follow. nåväl, har iaf börjat lägga in classicen på eventuella listan. den är ganska snygg den också. men jag ska nog ta den som jag passar bäst i. hallå, stockholm väntar. gah, hade hehövt en tripp dit för en sväng på stan och minst en visit på mcdonalds! jag har inte vart på donken sen vi var i usa, typ ett halvår sen, vilket betyder ingen mcflurry, död. hihi. ville bara få det sagt, pusshej


Kommentarer
Postat av: Carro L

var de min hjälm så var det en 58:a ;P

2009-04-16 @ 17:12:20
URL: http://carohline.blogg.se/
Postat av: Jk

nix, inte din. men räkna med att jag vill testa den också nu ;>

2009-04-17 @ 00:44:18
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide