no yesterday

riktigt skönt att få sova tills man vaknar.
fick brådis till stallet då jag lovat att filma marro och strump. var tvungen att ta cykeln så jag skulle hinna. men det var inte det smartaste. höll på flyga över styret, men istället slog jag svansen. på vägen gick det lite bättre, men det var ändå snablars halt. filmade iaf dom, och batteriet tog slut.
fixade klart Q. red med sara och sandra idag. tycker det gick rätt bra, jag är då nöjd. men jag blir så arg när jag känner att min sits fuckar up. och min snablars högerhand som gärna vill tränga. gamle q-lan är en liten pärla, så duktig så och försöker verkligen vara bäst. såklart så fick jag ju ingenting på film, men nu är murro skyldig mig en filmning. jag behöver se hur jag rider för bövelen. tog hand om kusen efteråt ett tag. hann bara pussa på snyggingarna, allt annat var gjort.
sen väntade jag på lo, hahaha, hon hade blitt inlåst och jag var bert karlsson och snackade i telefon, och kunde inte hjälpa. taskigt läge ;) fick sen hem en cykeln, hoppas det blir sol imorrn så den andra kommer sig hem.

är ensam hemma hela helgen. det enda jobbiga är det där med middag. haha, höll på dö av hunger efter att jag ridit. så jag tvingade till mig en morris av fanny, då slutade magen bråka. och när jag kom hem ides jag inte laga mat, men ändå kände jag mig inte hungrig. haha, en morot gör underverk, kalas ;) nä, får ta tag i middagslagningen resterande dagar, höhö.

ska nog kika en rulle innan jag somnar. ska väl fara till stallet kring lunch, så jag hinner med pärlorna och gulis. det verkade som att jag inte skulle behöva mocka eller så till den, men vi ser ju. tjinghejs people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide