who let the dog out

kom på att jag inte lagt in några bilder på inneboendet, mojje. han är en jättegammal gråhund (långt ifrån min favoritras) som inte fattar bl a sitt, ligg. men han lyssnar bra när man säger nej och han älskar att bli kliad, tigga, fisa och gå på promenader. han ser ut som en bulldog, brett mellan frambenen och tassarna inåt, hahaha. men han är en snäll kille och det är väl det som räknas.

den enda ansträngningen när jag tog bilderna var i princip att jag tryckte med fingret på knappen. därav bilder som bara visar snuttar av honom. nåväl, jag hinner fota ordentliga om jag får lust till det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide