go fresh

hej, hej, hemskt mycket hej
just nu har jag så jävla tråkigt att det inte är sant.
försovde mig och missade mitt möte med syon imorse. så jag får väl vänta på en ny tid. så jag vet hur det blir med min skolgång. har sen bara varit hemma hela långa dagen. ides inte fara till stallet. är inte sugen på att göra något. fast jag vill inte heller göra ingenting. kanske något bra på tv snarre?

i lördags glömde jag uppdatera. red i alla fall underbaraste olle. soffan tog valle och så for vi runt stigen. hur mysigt som helst och båda kusarna skötte sig. och olle klampade faktiskt i alla vattenpölar som korsade våran väg. han som brukar fjolla och gå på sidan. stolt jag vart över honom. haha ;) innan det så red jag gurre. vi for elljusspåret med jessica och kakan. det spöregnade. hade regntäcke på hästen och ländtäcke på mina ben. haha, riktigt smart. mysig tur i alla fall, även om vädret sög.

shit the same. nu kanske jag ska göra något annat än dumdatan. är btw jävligt irriterad att allt ska gå så långsamt. men nu skiter jag fan i det. nu får det ta den tid det tar, ids inte bry mig om det mer .. och en sista btw, jag är fucking nästan blond. vi som bara skulle göra slingor och mest få bort den hemska utväxten. nåja, ser fräschare ut nu, även om inte tanken var att det skulle bli så ljust ;) well, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide