let me live my own life

hej, hej, hemskt mycket hej
som sagt gått a-tur idag. jävligt seg på att kliva upp, så fick trampa som fan till jobbet. typ chill ända till nio. sen tog jag tag i diskande och tvättande. kollade en film mellan varven och dammsög hela samlings. sen ploppade det in lite folk, blev lite resesnack och jag vill så sjukt mycket tillbaks till usa alltså! kunde sluta halv fyra. trampade mot stallet. skulle bara hämta emelies usb. men blev kvar där någon timme. planerat in lite hoppfotning på lördag och dressyrfotning på söndag. det är ju så kul sen när man redigerar och ser hur kalas vissa bilder blev. om man har tur vill säga ;)


cyklade hem, är helt ensam hemma nu ett bra tag framöver. inte ens en liten vovve hemma. skönt på ett sätt, men inte så skönt på ett annat. betyder bland annat att jag måste diska, handla och göra jobbiga grejer, haha. ska väl slå på en film i väntan på elin. är kanske lite sent, men nog pallrar jag mig upp tids nog imorrn. a-tur, ska plugga massa teori och sen göra tester hemma. borde vara en vända till bilskolan också. ojoj, mycket att filura på. well, har lagt in massa bilder nu på både bilddagboken och pixbox (länk längst ner i menyhofset). och även mejlat iväg klart till dom som stod överst på min osynliga lista. men i alla fall, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide