lord of the idiots

hej, hej, hemskt mycket hej
blev att fixa stallet på morgonen. eller jag sovde ju såklart längre än planerat så klockan var säkert efter tio innan jag var där. så jag skyndade att ta in och borsta ponnyn. sen dressyrade vi lite i ridhuset. försökte få henne att flytta för båda skänklarna och inte tränga. gjorde också mycket galoppfattningar och avbrott eftersom det tipsades om det i måndags. ganska fin häst faktiskt. hade inte så mycket ork över för att få upp formen som den bör vara, men försökte i alla fall att inte rida henne på bogarna. lilla skruttponny, nu är hon nog nöjd när hennes snälla matte kommer hem ;) hoppas jag inte gjort någonting värre med hästen, skulle kännas hemskt. haft en trevlig vecka i alla fall. tänk om man hade fått ha en egen häst varenda dag. inte helt fel. mockade snabbt och fyllde maten.

började jobba 14 och slutade 21.30. missade alltså lektionen, men tar väl igen den nästa vecka ;) ganska lugnt på jobbet, men ändå gick tiden hyfsat snabbt. sista jobbdagen också. på ett sätt skönt, men ändå inte. har faktiskt trivts där borta. så man ska inte klaga. fast som sagt, blir nog inte att jobba nio veckor nästa sommar. men vi får se hur nästa sommar ser ut. nu börjar det åtminstone bli höst. alldeles för tidigt.
nåväl, ska dyka i säng nu. ska få sova hur länge jag vill imorrn. har ingen häst, bara pyssla med pärlorna om jag vill. tjohej, godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide