over the hills

hej, hej, hemskt mycket hej

värsta kul att logga in och ha massa kommentarer. det gillar vi. svara som vanligt i samma kommentarsfälthofs istället för i ett inlägg. eller kanske lättare att ge svar på frågor i inlägg. nåväl, till jessica - jupp, köpte den lite förstora hjälmen. fått spänna åt hakbandet lite, men än så länge sitter den kvar på skallen. psykskön tycker jag att den är, gillar den skarpt :)

det händer inte så mycket i mitt liv just för tillfället. eller nu börjar det ju dra igång. har bara jobbat, förutom igår, då var jag faktiskt ledig. var i stallet och fixade valles box och rengjorde bådas krubbor och vattenkoppar. ryckte sen manen på gulan. shit, det behövdes. det såg ut som en halmstack eller nå. blev lite kort kanske, men det växer ju ut ;) och förhoppningsvis så blev det massa snyggare än innan :)


blir med ponny en vecka från och med imorrn. ska bli riktigt kul. ska se till att det dokumenteras med lite bilder. som sagt så har ju pärlorna säkert kommit hem nu. så det blir att ägna lite tid åt dom också.
tror att jag är sjuk från jobbet imorrn. har haft världens huvudvärk hela dagen, men tror det kan ha vart för att jag grubblat och stressat över fredagen. så en sjukdag låter faktiskt riktigt fint. synd på att pengarna hoppar iväg, men ibland måste man. nu ska jag i alla fall runda av. tjingtjongtjines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide