under my skin

hej, hej, hemskt mycket hej
idag har jag kunnat sova hur länge jag ville. men vaknade ändå första gången vid tio. fast snarkade på till åtminstone två innan jag satte igång hjärnan. städat mitt rum idag till och med. eller bara plockat undan och sorterat. damsugning och annat tråk brukar mamma fixa. hehe, bortskämt. man kan faktiskt sitta i min fåtölj, hallelujah moment.

gick hem till hedan och vi tog volvon och for på mission. nä, men hämtade min vita cykel från tranbäret och förde den till klasse, sen hämtade vi den blåa från stallet och förde den till honom också. så snart ska väl mina rejsercyklar vara igång igen. sen bytte vi bil och hämtade upp maria. drivade runt lite. men det var fan inge folk. sen vill josefin promt vara med oss. så hämtade henne. lite fler folk ute, men fortfarande så jävla dött. vi får fara och ragga i stockholm istället ;)

ska nog ta och kolla lite film nu. har ju psykmånga som väntar. men det är aldrig någon som lockar sådär supermycket. vi får se vad det blir. tack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide