crash down on the floor

hej, hej, hemskt mycket hej
min lediga dag, tjoho. skulle upp tidigt och köra bil med morsan. men jag orkade fan inte kliva upp, som vanligt. snarkade till efter elva i alla fall. klev sen upp och duscha innan det blev stallet kring ett kanske. bara fotat massa bilder. porträtt och exteriör på max balleb. sen lite på han och elin + emelie sen. och tillsist lite ridbilder när dom båda red och hoppade lite. ska ta och fixa charlons man till helgen, han ser ut som en fulländad islandshäst nu.




en liten blandning från dagens fotande.
lägger in massa på bilddagboken imorrn.

cyklat med båda cyklarna till statoil och pumpat däcken. men min racerbike är ett hopplöst fall, det är totalt punka och klasse är inte hemma. buhu, så det blir mammas cpcykel om det ska rullas. men har ju en sån fin vän som lånade ut sitt busskort till mig, så om jag vill kan jag åka buss nu :) ska baske mig försöka leta mitt egna, hemskt om jag slarvat bort det. jag som sällan gör sånt. körde lite bil på kvällen. gick sisådär. höll på krocka när vi skulle över vägen från statoil mot hem. det var bländande sol och jag såg inte bilen. men hann ju såklart stanna i god tid, men på andra sidans vägbana så det var bara att rejsa därifrån. sen körde jag över en gubbe på ett övergångsställe. eller alltså, inte över han, men stannade inte, ajabaja. jag kör som en kärring :( försökte träna lite parkering, men det gick skit, minns inte hur erika sa att man skulle göra and so on. så hej kuggning på uppkörning, bläh. oj, vad mycket klockan är. ska gå a-tur resten av veckan, alltså börjar jag sju. hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide