let's go to prison

hej, hej, hemskt mycket hej
idag kom det ju förresten ett brev till mig. ett ganska stort. det handlade om det där brottsgrejset. om gubben som hotade, ofredade, våldtog och en massa. jag var ju på förhör och skit om det och nu kom alltså alla papper om fallet. han den där gubben fick i alla fall 8 års fängelse. jävligt hårt straff tycker jag, med tanke på hur fjolligt det oftast brukar vara, men det är ju bara bra. 


as i said, en jävligt stor bunt papper ;>


ska i alla fall ta och läsa igenom papprena tänkte jag. läsa vad han gjort mot andra tjejer .. hunnit börja bläddra igenom och kommit ihåg några av sakerna han sa genom dom andras berättelser. hade ju inte lagt så mycket på minnet .. uäh, blir lagomt äcklad när jag tänker på honom, en ful medelåldersgubbe med familj till och med. well, rätt åt han att han åkte fast i alla fall. fallet blev ganska uppmärksammat i media, här är en länk på en artikel. chacharå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide