shattered in pieces

hej, hej, hemskt mycket hej
geez, en hemsk sak hände idag. jag hade inte ställt mobilen att väcka mig. hur kan man glömma något sådant? som tur var så är väckarklockan alltid på, men det är bara låg radio så inte vaknar man ju av det. klockan 06.40 lyckas jag i alla fall slå upp ögonen av någon anledning. så jag slängde allt i väskan och trampade som en galning till jobbet och kom kanske 8 minuter för sent. phu, det slutade ju bra åtminstone. fast tji fick jag. när jag skulle ta snabbexpressen ett par hundra meter bort senare så var det punka. vad fan alltså. andra cykeln på mindre än en vecka. jag kör inte bara bil som en kärring, utan cyklar som en sådan också.


fattar inte hur mina a-turer kunnat gå så himla snabbt. första veckans a-turer har jag för mig gick så långsamt. men jag klagar inte. det är helnice. har dock legat under en yllefilt ett bra tag eftersom jag frös. eh, och det var säkert mer än 20 grader ute. väldigt normalt. pluggat en massa teori också, tungt, men jag ska fan fixa det. annars blir jag jävligt besviken på mig själv. tog bussen hem och lämnade punkahojen på jobbet. håller en tumme att jh kan hjälpa mig att få hem den snarast ;)


fortsatte pluggandet när jag kom hem. egentligen är det ju inte så jättejobbigt bara man börjat och kommit in i det. sen gjorde jag lite koder. fas a, b och c. haft på bilskolan 54-55 på fas a, 53 på fas b och 44 på fas c. och då hade jag knappt läst i boken. första koderna på a och b hade jag 56 och 53. idag hade jag 61 på a, 58 på b, 53 på c. så pretty nöjd är jag. hade klarat dom första enligt vägverket. nästan den sista, men hade ju inte ens läst igenom den delen så att säga. ides inte slösa kod på dom två sista testerna innan jag pluggat på det. tjohey. ska kanske kolla en film nu innan jag stänger ögonen och drar på jobbet. går bara 7-12, eventuellt 11 om jag får ta friskis. kanske det blir en tur till bilskolan då också. fan vad jag skriver. nåväl, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide