when it's not worth the pain

hej, hej, hemskt mycket hej
idag suger mitt liv koballe. jag är så irriterad, arg och besviken.
kännt mig helt tom till och från. jag vill bara ge upp för bövelen.

sovit 2 h inatt. less på att jobba. fattar inte varför jag sa att jag
kunde jobba dom där 3 extra dagarna efter min sista vecka.

pärlorna kommer nog i slutet av veckan, får klämma in dom mellan
jobb och allt annat planerat. ska fixa klart valles box, gjort olles idag.
hade även madde idag, men hon är halt. hon är som så söt och fin.

nu ska jag duscha, kanske kolla charmed, sova, åka turkexpress.
jag kommer nog få åka den livet ut känner jag, död åt jessica köhler.
hejdå, hejdå, hemskt mycket hejdå

Kommentarer
Postat av: marro

klarade du inte? :(

2009-08-12 @ 15:41:41
URL: http://marrro.blogg.se/
Postat av: Jk

vänta bara ;)

2009-08-13 @ 23:08:22
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide