kick me

hej, hej, hemskt mycket hej
sovit längre än tänk idag. gode skönt att få sova, mjaou.
blev stallet ganska snart efter uppstigningen.
upptäckte en sak och blev måttligt irriterad, men lät inte det
förstöra min dag. är det så de ska vara, så sure. kör på det.

v och o var gone, chill. borstade fia och hängde med bettan och miz på en tur. en bit efter stigen och sen upp bland småstigarna i skogen. red barris och det var ett tag sen faktiskt. ponnyn var snäll och skötte sig, lite hal bara, så ibland höll jag på glida av när jag fokuserade på annat. som till exempel svävande barr ;) pretty mysigt annars. skulle sen mocka och fixa åt henne, men det var redan gjort när vi var tillbaka. sedär, vad bortskämt alltså. så efteråt hängde vi i höis ett tag och snackade. ibland är det skönt att bara vara.


hedan och jag for hem till henne och skicka länkar, sen till mig och skjutsa carre, sen till mig igen och kollade hemsidor. efter det affären och köpte cigg och karra, sen hem till jh. byggde väggar och spärrade av baksidan, så kunde vi ha dogge lös där. ojoj, när grannhundarna började skälla. han höll ju på skita ner sig för han hade inte sett dom ;) men dom var roliga tyckte han och for runt och busade utanför deras burar. han fick springa och härja på en bra stund innan det vart så kallt och myggigt att vi gick in. kollade lite tv och hyperhunden sprang runt. lät dörren vara öppen så han kunde gå ut själv. och när han vart ute ett tag så kommer han in .. och pinkar på golvet .. hur sjuk får man vara? han gjorde det twice till och med. puckohund. eller dålig matte han har. ibland tycker man synd om honom. han psykhypade ända tills vi skulle gå hem. då pinnade han på som bara den. kom innanför dörren och slocknade i min säng ;) nu ska vi nog kolla tv och cillaxa tills vi somnar, eller tills jag somnar. ciao

Kommentarer
Postat av: jh

världens bild på mig alltså, hahahha

2009-08-23 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide