as we speak

hej, hej, hemskt mycket hej


kollade american history x som gick på fyran. såg ni inte den så har ni missat något. såg den första gången i skolan, i nian. minns att det länge hade hängt typ krönikor om ahx vid fiket som tidigare nior gjort. och varje gång man gick förbi kollade man på dom, men läste aldrig. så jag trodde filmen var kass. men långt ifrån. jag som alltid varit intresserad av andra världskriget, hitler, judeskiten och allt sånt där, blev värsta fast. här kan ni läsa mer om filmen!
det är ett citat som följt mig ända sen jag såg filmen första gången. en sak som danny säger i slutet ..

.. my conclusion is: Hate is baggage. Life's too short
 to be pissed off all the time. It's just not worth it.



Kommentarer
Postat av: jh

den är fan bra ;) hade sett den om jag inte jobbade dan efter :P

2009-08-23 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide