i'm not unbreakable

hej, hej, hemskt mycket hej
ridit lektion idag eftersom jag missade förra torsdagen. valde for once häst själv. tog timpan, länge sen sist jag red han. tyckte det gick kalasbra. han var riktigt fin och mjuk. så jag kunde tänka en hel del på mig själv och försöka rätta till mina fel. väldigt nöjd överlag, det dåliga får jag ta på mig, för pållen var så bra :) skitnöjd över två avsaktningar från galopp, jag red ihop han, saktade farten och bröt av någorlunda mjukt med hästen fortfarande på tygeln. wow, jag som alltid brukar släppa allt annars, höhö.


jättegammmmalbild.


fick skjuts hem med bea, hon var en god chaufför, hihi. nu vill jag bara att det ska bli min tur snart. ska kanske kolla en film här hemma, sen sova. kanske bär av till skolan imorgon. måste i alla fall kolla läget. får jag reda på hur, var och när vi börjar så far jag mest troligt dit. okey, nu har jag tatt reda på det, så nu jävlar ska jag ta mig till skolan. urk på buss, det lär vara lika trångt som vanligt antar jag. jaja, nu ska jag tjolavippa, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide