the start of something new

hej, hej, hemskt mycket hej
borde egentligen ligga och sussa under täcket, men har lite roligt att skriva om ju. äh vafan, delar upp det i två inlägg vettja ..
börjar skriva om min dag. började med att vi stressade till stallet. gjorde klart exilia till anneli. mockade åt valleboi. borstade Q. skrittade ut barris med jh, ellen och chippen. det var ruskigt kallt ute. eller egentligen var det nog inte så jättekallt, men det kändes väldigt kyligt. på hemvägen plockade vi upp linno och sara. duktig q-ling skötte sig super.


fyllde valles mat. borstade honom en bra stund. begav oss ut i kylan och mörkret. förfrös fingrarna efter en stund och kunde knappt röra dom. strax innan jag tänkte vända hemåt blippade mobilen, fick ett sms, och valle dog. så han vägrade forstätta och började med sina katapulter. övertalade honom att gå några meter till innan jag vände honom. puckot taktade hela vägen hem nästan. smorde av grejorna ordentligt innan jag drog. var tvungen att svänga förbi och hämta jesper, igen.  to be continued ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide