you are insane

hej, hej, hemskt mycket hej
visst blev det fint nu när julia gjort om här? ibland behöver man ändra om litegrann ;) önskar jag vore mer teknisk så jag kunde fixa till dom små detaljerna, men det får vara som det är.

har i vanlig ordning tänkt blogga massa under veckan, men sen har det inte blivit så av olika anledningar, hehe. jag som till och med haft lite att skriva om ..
nåväl, i söndags provade jag faktiskt rida chippen. har bara suttit/testat sadel/skrittat lite på honom en gång innan, men det gills inte ;) red ut runt stigen med jh och damen. det var faktiskt riktigt lattjo, det var en kul liten ponnyhest.

clatch och chippen på sommarbete

tagit hand om cocco och clatch på måndagen. red ut clusch i skritt och trav runt stigen med hedan. ponnyn var pigg, men snäll. haha, snacka om charmig ponny, han lyckades då åtminstone charma mig litegrann. sen att han påminner lite om karlsson ger honom ju ett plus i kanten ;)
hade även dom på tisdag. dressade i ridhuset en stund med den vite. fin liten skrutt. hade bara önskat att det fanns fler speglar i ridhuset eller någon kunnig som hade kunnat hjälpa lite. sprättade i samma veva iväg 9000 svenska kronor av us pengar, hehe. cossan hade jullov under mina dagar, en borste var allt hon fick uppleva. that's about it, helnice. ciao


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide