finding neverland

hej, hej, hemskt, mycket hej
har inte sovit något inatt. men en stund i bilen hem och sen en lång powernap mitt på dagen. har haft lite gossip girl catchup. laddat ner massa avsnitt som jag inte sett tidigare och var ju tvungen att komma ihåg lite vad som hänt. nåväl, ett nytt avsnitt ville inte funka, så måste ladda om den innan jag kan fortsätta.

har lovat att ta utsläppet idag, så jag ska nog bara dra på mig nå mer kläder och så drar vi sen. om jag orkar fixar jag boxar och mat till kusarna innan jag far hem igen och sover litegrann. kanske jag inte behöver fara tillbaks dit sen heller, återstår att se. ska uppdatera mer om julafton and so on senare hade jag tänkt. men nu ska jag kila, hejs.

Kommentarer
Postat av: m

hurru din serie nörd, lyckats fixa 6e säsongen oth? :):) puss!

2009-12-26 @ 15:52:41
URL: http://marrro.blogg.se/
Postat av: Jk

nejdu, har inte ens provat. men när alla gossip girl är klar ska jag kolla om det finns på piratsidan ;)

2009-12-27 @ 03:14:01
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide