half risk

fatta stolt jag är över mig själv. en hel dag i skolan!
ska försöka gör det lika bra imorgon.

.. och btw, lehigh valley är så jävla svårslagen. och super olle också dårå :)


det är väl ett tag kvar tills mitt tv-program börjar. navy cis på trean 20.00. en helt ny säsong. har inte direkt följt tidigare säsonger, utan bara kollat när jag haft tid. men det är en bra serie, som jag gillar :) tror det var premiär för ett nytt program idag 21.00. the mentalist, om jag nu inte är ute och snurrar. kanske kollar om det är nått att se.

hinner nog göra bort lite skola. kanske artiklarna till lf.
ska skriva om horseball = lätt. och en krönika = ingen inspiration och aning om vad jag ska skriva. har ni nått riktigt lurigt så säg till, alla förslag är välkomna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puh, hade nästan glömt att ncis började idag! Tur att jag läste din blogg! :D

2009-02-17 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide