i might even be a rockstar

min dag blev inte riktigt som jag tänkt mig.
men är inte förvånad, jag är en fail människa.

jag blev sjukt hoppsugen nu när jag såg folks hoppebilder. jag vill också kunna hoppa, jag vill lära mig att hoppa. jag vill hoppa mer än bara enstaka småhinder på 20 cm. hade jag vart rik så hade jag lätt velat rida hoppgrupp. känner mig fedt kass alltså. äh, sånt är livet. learn to like it.

har matteprov imorrn. tror jag är cirka fem veckor eller mer efter i planeringen. låter väl bra? nej, så känns inte som om det är någon idé att plugga. kommer ju ändå aldrig klara det. jag kommer inte klara kursen. hur fan kunde jag nästan klara den på ett halvår i natur? lär nog läsa om hela matte b nästa år. och vet fortfarande inte vad jag ska välja för valbara kurser och indval. svårt när dom plockat bort allt roligt som man ville ha.

nu ska jag tjolavippa någonstans. så tjenixen

Kommentarer
Postat av: marro

balnektten om valbara skulle ju varit inne i fredags jk (!)

2009-02-16 @ 21:23:03
URL: http://marrro.blogg.se/
Postat av: Bea

Vet du, vi kan få hästkunskap, eller ngt liknande iallafall. Snackade med syon i fredags och hon var positiv till det som bara den! Och så den där jäkla matte b, jag har också problem med den :S

2009-02-16 @ 21:53:25
URL: http://linneacatharina.blogg.se/
Postat av: Jk

vafan, hur ska jag hinna ha koll på när papprena ska in ;)

åh, fan vad great, håller en tumme för hk! :)

2009-02-17 @ 13:22:02
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide