i'm right here

min dator vägrar starta. den har nog blivit lite het under natten. nåväl, den startar väl inom kort hoppas jag. får låna morsans stenålders dator, men bättre än inget.

red kungen i ridhuset. traven börjar vi fixa ganska bra alltså. iaf med tanke på hur det såg ut just efter uppehållet, höhö. galoppen går inte alls så bra, kan inte rida han ordentligt på tygeln då. haha, det ser ut som fan. stackars valle, tur att han är en sån pärla som verkligen är schysst. borde egentligen rida honom när hans matte ser, och få lite skäll över det jag gör fel. valle är bäst. var helt ute och cykla idag, var före i tiden och hade mig. nåväl, ingen skada skedd. mockat och fyllt maten, sen drog jag hem.

var jättesugen på att spela sims. men när jag sätter in the sims säger den att man måste installera the sims först av allt. men vafan, det funkar ju inte. så då kan jag inte spela the sims 2, eller makin magic typ. suck, när jag för en gångsskull var helsugen på det. well, får väl ta tag i pluggeriet dårå. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide