kingdom of heaven

sug rumpa. lämnade in mitt arbete och då säger han att det är fel. buäh. då har den jäveln bytt mall och ändrat massa saker. ehe, får väl egentligen skylla mig själv lite när jag haft semester från engelskan på senaste. nåväl, bara att börja om då, typiskt.

en bra sak var iaf när vi tränade på hörförståelse. fick lyssna på ett gammalt nationelltprov i b-kursen, skriva svar på frågor och sen välja rätt alternativ av fyra olika som var ganska lika. jag lyckades pricka 28 av 30 rätt, alltså mvg! bra va? så håller jag den stilen på riktiga nationella så kommer det ju gå som smort. hehe, det kanske var ett lätt prov, vet inte hur många som fick trestavat betyg, men ingen i mitt bord iaf :)

for till stallet och var där först fem. hatar måndagar. nåja, fick verkligen plumsa från bussen. någon jävel med långa ben hade gått där innan och jag nådde inte ens nästan att sätta fötterna i samma spår, pheh. så jag fick göra egna och om man råkade trampa lite utanför så sjönk man fan nästan till midjan. det var en riktig pärs kan jag tala om. borstade valle en timme och rengjorde vattenkoppen. sen var jag klar för dagen. plättlätt. imorrn lutar det mot att få låna hem en liten vovvsing ett par timmar och på onsdag blir det att låna en hästapålle ;)

väntar på att csi ska börja. måndagar är dryga tv-kvällar också, inget bra att se.
tvbög som man blivit. får väl klicka runt här en stund i väntan på bättre, tjenis

Kommentarer
Postat av: frida

det kanske var helge som hade gått där? x)

2009-02-23 @ 21:12:31
Postat av: Bea

haha, såg du inte märkena av mig just efter parkas där jag föll pladask åt sidan och fick in en massa snö i jackan? ;)

2009-02-23 @ 22:11:20
URL: http://linneacatharina.blogg.se/
Postat av: Jk

haha, det hade nog passat hälges steglängd, huh ;)

hahaha, nej, missade dina märken, jag var så upptagen av att inte göra egna sånna ;>

2009-02-24 @ 15:13:12
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide