not like that

gör en liten fuling och kör bloggning. har svenska och ska skriva om renässansen. typ, vad är det? haha, känns inte alls kul och det märks ju på mitt hårda arbete, höhö. vi har fått låna varsin bärbar dator från skolan. asnice, hur sköna som helst att skriva på. och snygga, med snabbt internet. kanske man snor hem en? ;)

haha, har insett sicken fet tabbe jag gjort. jag skäms fortfarande en massa. men jag får väl ta tag i det en vacker dag. och den lär väl komma snarast. i am doomed. snacka om dödens död.

well, nu ska jag börjar sätta svenskan i tankarna och försöka få nånting gjort, tjenis

Kommentarer
Postat av: Fanny

äh,det är inte ditt fel:)

2009-02-11 @ 13:27:27
URL: http://faannyyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide