open up

just när jag kommit till stallet fick jag ett sms om att jag kunde få stanna hemma. haha, typiskt. nåväl, borstade stålis och pussade på han och kungen. var sen och kollade på marros fina sits. och hann inte göra så mycket mer sen.


hämtade råttan från arne och bjarne strax efter sex. jossi blev helt betuttad i henne. så vi har lekt lite med henne och hon har busat ända sen hon kom till nästan halv nio. då verkade hon ha blivit lite trött och la sig till rätta i min säng. nu ligger hon här bredvid mig och sover medans jag bloggar, snokar runt och kollar the mentalist. phu, att ta hand om meredith är ungefär som att ta hand om tio stycken hundar, haha. hon är vild och galen ;) får la se när hennes matte vill hämta hem henne. då blir det att plugga naturkunskap. vi har muntligt grupprov imorrn, då är det ju bra om man har lite koll på läget alltså.

tack för mig, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide