rigged to fail

jag trodde verkligen att det var kring -12 grader ute när jag gick till stallet. men det kändes så jävla kallt. lyckat när det inte heller gick så jäkla fort framåt, hehe. efter en timme i stallet så visade termometern -24 grader, oj.

mockat till valle idag, borstat av honom, fyllt påsar.
sen bara pussat lite på han och olle.
skulle rida i ridhuset efter lektionerna klockan 8, men då blev det inte ledigt förrän 9 tydligen. men då fick jag hoppa in och rida med dressyrnissarna för anneli. det var jättekul. i början såg det nog inte så fint ut då ponnyn inte riktigt ville springa fint. men det gick lättare denna gång jämfört med sist. hittade en del knappar och fick riktigt fina stunder emellanåt. skänkelvikning åt vänster gick inte så bra, men åt höger flyttade hon fint hela vägen. så jag är jättenöjd. det var verkligen skitkul. och lilla ponnyn verkar inte ha tagit skada, kände noga igenom rygg och ben efteråt. fast ägarn är lite svår att läsa, hoppas hon hade sagt ifall hon verkligen tyckte det såg illa ut. nåja. fett kul att prova rida lite olika hästar ibland. det är nog bra träning. fick åka hem med gurra, hon är skön ;)

ihelg ska jag förhoppningsvis ha kungen. det ser jag fram emot som fan.
imorgon har jag prov i geografi, det suger. pluggade ju till förra torsdan, men det sitter nog inte kvar. suck, jag hatar prov. men det hade suttit fint att klara det. men jag är ju inte den som brukar göra det, uh. nånå, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide