step down

hejhoppfaderullan.
det flyter inte på åt mitt håll.

igår tog jag världens längsta dusch, nästan en timme. det var så skönt att bara låta vattnet rinna och få fundera. jag sket blanka fan i afrikas barn. btw, en människa klarar sig med 50 liter vatten/dag, vi i sverige har 200 liter vatten/dag per person tillgodo, och dom i u-länderna har för det första inte rent vatten, måste promenera flera mil för lite vatten och dom har bara 5 liter per person/dag. men vad hjälper det dom om jag inte slösar med vatten. pheh. men erkänn ruskiga siffror!?

gjort steptest idag. kändes inte så jobbigt, absolut inte lika som sist. jag fick 83 i slutpuksgrej och det var ganska bra tydligen, kollade inte så noga på pappret. dock så måste jag ha räknat fel, har typ sveriges sämsta kondis. fast egentligen så kan man väl inte räkna kondis så? skitsamma. 83 kommer låta bra hos lärarn iaf ;)
behövde inte göra matteprovet eftersom jag ändå inte hade klarat det. så jag pluggade lite och kom till en del där jag fattade! hör och häpna. nåja, har hål så tog bussen hem. lite onödigt för man hinner nästan bara in genom dörren. har bara geografi kvar sen, skönt att sluta efter det.

drar väl en repa till stallet trorja. allt känns så tråkigt nu, har verkligen tappat gnistan.
jaja, snart går bussen, dax att tjappa. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide